Quins Mangas estas llegint?
Quins Mangas estas llegint?
Autor: Doumekxkai » 28 juny 2010, 12:24
Vist que el tema de quins animes estas mirant te bastant d'exit per que no un de manga ja que no tot es mira anime i els que nomes miren anime es perden lo millor del argument.
Els mangas que estic llegint son.
D.gray-man, Black god, Sankarea, Mirai Nikki(em falta el ultim cap que no ha sortit T.T), To-love ru(acabat), Angel Dust, Dead man in wonderland, Rosario+Vampire(acabat), Rosario+vampire capu2(Per que nasos ha de ser mensual T.T), Oniichan no Koto Nanka Zenzen Suki ja Nai n da kara ne!!(Joder que llarg el nom), Shiki, Kashimashi ~Girl Meets Girl~(esperant el ultim T.T), Kampfer, Ao no Futsumashi, Alflame Inferno.
Comenteu les que aneu seguint
Els mangas que estic llegint son.
D.gray-man, Black god, Sankarea, Mirai Nikki(em falta el ultim cap que no ha sortit T.T), To-love ru(acabat), Angel Dust, Dead man in wonderland, Rosario+Vampire(acabat), Rosario+vampire capu2(Per que nasos ha de ser mensual T.T), Oniichan no Koto Nanka Zenzen Suki ja Nai n da kara ne!!(Joder que llarg el nom), Shiki, Kashimashi ~Girl Meets Girl~(esperant el ultim T.T), Kampfer, Ao no Futsumashi, Alflame Inferno.
Comenteu les que aneu seguint
Go To Hell NEWFAGS

-

Doumekxkai - Entrades: 1128
- Membre des de: 14 abr. 2009, 14:12
- Ubicació: Estafant a microsoft
Re: Quins Mangas estas llegint?
Autor: trollo » 28 juny 2010, 15:23
Yo solamente estoy siguiendo Naruto, Gunnm: Last Order, Mysterious girlfriend X, y también seguía Ressentiment pero ya hace como un año que no sacan capítulo nuevo.

I do not usually look forward to drama in my Japanese cartoons because I am not a woman.
-

trollo - Entrades: 48
- Membre des de: 24 abr. 2010, 17:30
- Ubicació: Too close to feel safe.
Re: Quins Mangas estas llegint?
Autor: alex_kurono » 04 jul. 2010, 16:02
Doncs ara mateix one piece, bleach, D.gray-man, bakuman, fairy tail, khreborn i gantz

-

alex_kurono - Membre
- Entrades: 200
- Membre des de: 19 maig 2009, 17:06
3 entrades
• Pàgina 1 de 1
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant